UPOZORNĚNÍ: Již v těchto dnech je Česká pošta přetížena, zdržení zásilek může být 5-10 dnů. Doporučujeme zvolit jiný způsob dopravy.

Vše o nákupu

Před nákupem

Jak vybírat

Zboží a jeho dostupnost

Jak Vám zboží doručíme a kolik Vás to bude stát

Jak můžete platit

Jak nakupovat

Poté, co objednáte

Změny v objednávce

Informační e-maily

Co najdete v zásilce

Vrácení zboží

Záruka

Kompletní obchodní podmínky

 


 

Před nákupem

Jak vybírat

Dobře si rozmyslete, pro jaké účely chcete produkt využívat. Chcete světlo pro kempování, které vám vydrží dlouho svítit, bude lehké a pohodlné? Nebo potřebujete výkonné dělo, které vám pomůže při outdoorovém závodě dohlédnout na vzdálenost sto a více metrů? Podívejte se na naše Průvodce, přečtete si pozorně, na jaké parametry byste si měli dávat pozor. 

Nenašli jste vhodný produkt? Jste blízko, ale pořád to ještě není ono? Obraťte se na nás, nebojte se zavolat na 724 639 039 nebo napsat na zakaznici@outdoorking.cz, uděláme vše pro to, abychom Vám poradili nebo pro Vás sehnali produkt, který zatím ani v nabídce nemáme.

zpět nahoru 


 

Zboží a jeho dostupnost

Skladem: Protože víme, že neradi čekáte, většinu zboží máme skladem v množství alespoň 2 kusy. Takové zboží je označené jako skladem. Zboží skladujeme u společnosti Good Sailors v Děčíně, která většinu zásilek expeduje. Malý sklad máme i v pražském sídle firmy, některé zásilky tedy putují z Prahy.

Momentálně nedostupné: Takových položek v našem e-shopu moc nenajdete. Ale přeci jen, pokud jsme zboží již vyprodali a víme, že o něj mají zákazníci zájem, tak jej objednáváme od dodavatele. Někdy to trvá do týdne, někdy i několik týdnů. Máte-li o toto zboží zájem, neváhejte nás kontaktovat s dotazem, kdy bude k dispozici. 

Na dotaz: Zboží je již z našich skladů vyprodáno a zatím jsme jej nevyžádali od dodavatelů. Líbí se Vám a rádi byste jej zakoupili, obraťte se na nás. 

zpět nahoru 


 

Jak Vám zboží doručíme a kolik to bude stát

Jakmile od Vás obdržíme závaznou objednávku, hned se vrhneme na přípravu zboží pro předání dopravci. Snažíme se předat zásilku buď ten samý den nebo do druhého dne. Za balné si nic neúčtujeme. Pokud nakoupíte v jedné objednávce za více než 3000 Kč, máte i dopravu zdarma! Vybrat si můžete z následujících možností dopravy:

 

Zásilkovna ok-zasilkovna-110x34

Moderní přepravní služba, která Vám doručí zásilku do více než 800 výdejních míst v České a Slovenské republice.

 

Geis Global Logistics ok-geis-80x76

Společnost Geis Vám doručí zásilku až do Vašich rukou, zpravidla do 24h od doby, kdy jim předáme zásilku. Pokud si necháváte zaslat poštu na soukromou adresu, kurýr se s vámi v den doručování spojí telefonicky, aby se domluvil na času doručení. 

 

Česká pošta ok-balik_do_ruky-110x34ok-balik_na_postu-110x34

Nesmíme zapomenout ani na nejstarší doručovací službu na našem území, na Českou poštu. Můžete si zvolit doručení zásilky do ruku nebo na poštu. Zde si můžete vyhledat Vaši nejbližší poštu.

 

Ceny dopravy

Přepravní služba

objednávka do 3000 Kč

objednávka nad 3000 Kč

ok-zasilkovna-110x34 Zásilkovna

79 Kč (99 Kč Slovensko)

0 Kč

ok-geis-80x76 Geis Global Logistics

99 Kč

0 Kč

ok-balik_do_ruky-110x34 ČP - balík do ruky

99 Kč

0 Kč

ok-balik_na_postu-110x34 ČP - balík na poštu

99 Kč

0 Kč

 

 

Zasílání zboží zajišťuje společnost Comgate. Zboží je zasíláno z logistického centra v Praze 9. 

cg-logo-1

 

 

 zpět nahoru


 

Jak můžete platit

Dobírka ok-dobirka-110x34

Stále oblíbená a častá je možnost placení za zboží při převzetí zásliky, tedy dobírka. Tuto službu si přepravní společnosti účtují a proto i my ji zpoplatňujeme. 

 

Bankovní převod ok-bankovni_prevod-110x34

Objednávku můžete zaplatit pomocí bankovního převodu na náš účet. Po přijetí objednávky Vám zašleme informace o platbě. Plaťte prosím takto:

Číslo účtu: 2000788298/2010 (účet vedený u společnosti Fio banka)

Variabilní symbol: číslo objednávky

Pro platby ze zahraničí:

IBAN: CZ6720100000002000788298

SWIFT: FIOBCZPPXXX

Adresa banky: Fio banka a.s., V Celnici 1028/10, 117 21 Praha 1

 

Online platba přes platební bránu ok-gopay-110x34

Po dokončení objednávky můžete bezpečně a rychle zaplatit přes platební bránu společnosti GoPay. Ta nabízí mnoho možností:

  • platba platebními kartami: MasterCard, MasterCard Electronic, Visa, Visa Electron, Maestro
  • on-line platební tlačítka: Fio banka, KB, Zuno, mBank, Raiffeisen Bank, Platba 24 České spořitelny
  • bankovním převodem: Raiffeisen Bank, Fio banka, Air bank, ING, Unicredit Bank, Zuno, ČSOB, mBank, Moneta, Česká spořitelna, Sberbank, LB BW, Citibank, Equa bank, Komerční banka

 

Online platba přes PayPal ok-paypal-110x34

Po dokončení objednávky můžete také zaplatit celosvětově známým platebním systémem PayPal.

 

Ceny plateb

Přepravní služba

objednávka do 3000 Kč

objednávka nad 3000 Kč

ok-dobirka-110x34Dobírka

19 Kč

19 Kč

ok-bankovni_prevod-110x34Převodem na účet

0 Kč

0 Kč

ok-gopay-110x34Platební brána GoPay

0 Kč

0 Kč

ok-paypal-110x34Online platba PayPal

0 Kč

0 Kč

 

 zpět nahoru


 

Jak nakupovat

K úspěšnému nákupu na našem e-shopu je potřeba provést 4 kroky:

1. Vyberte zboží a přidejte je do košíku

Z hlavní stránky, stránky kategorií nebo stránek různých výběrů si vyberete produkt, který si chcete zakoupit a v případě, že je dostupný skladem přidáte jej do košíku (můžete upravit počet kusů). Takto přidáte do košíku tolik zboží, kolik si přejete koupit. 

V pravém horním rohu vidíte ikonu košíku a průběžnou celkovou sumu vašeho nákupu. Po najetí myši vidíte i položky ve vašem košíku, po kliknutí se zobrazí celý košík, ve kterém můžete vybrané zboží upravovat - měnit množství nebo položky odebírat.

2. Vyberte způsob dopravy a platby

Pokud chcete dokončit objednávku, pokračujte v košíku na další krok a to výběr dopravy a platby. Vyberte si, co Vám nejvíce vyhovuje. Na pravé straně vidíte ihned po vybrání rekapitulaci objednávky: ceny zboží, dopravy a platby.

3. Kontaktní údaje

Na dalším kroku prosím vyplňte údaje o tom, komu a kam máme zboží doručit.

Nákup na firmu: Pokud nakupujete na firmu, zaškrtněte pole "Nakupuji na firmu" a zobrazí se Vám pole pro vložení názvu společnosti, IČO a DIČ. Tyto údaje budete mít na faktuře.

Jiná doručovací adresa: Pokud chcete zaslat zboží na jinou adresu, než je adresa na fakturu, zašrktněte pole "Doručit na jinou adresu".

Poznámka: Potřebujete nám k objednávce ještě něco sdělit? Např. potřebujete expresní dodání? Zaškrtněte pole "Poznámka pro prodejce" a napište nám, co nám potřebujete sdělit.

Registrace: Velmi Vám doporučujeme se registrovat. V budoucnu pak budete moci znovu vidět stav Vašich objednávek, nebudete muset znovu vyplňovat kontaktní údaje.

Proč po Vás chceme e-mail a telefon?

E-mail je pro nás primární způsob komunikace s Vámi - zašleme Vám potvrzení objednávky s jejími detaily, na e-mail Vás budeme informovat o doručování zásilky a o dalších důležitých změnách stavu objednávky. Telefon (doporučujeme vyplnit mobilní telefon) společně s e-mailem jsou pak hlavními komunikačními kanály pro přepravní společnost, ta Vás včas upozorní na datum a čas doručení zásilky a na případné změny.

4. Odeslání objednávky

Zkontrolujte si všechny údaje v objednávce a pokud je vše podle Vás, potvrďte tlačítkem "Odeslat objednávku". Tím nám zašlete závaznou objednávku a my se vrhneme na její zpracování. Rekapitulaci objednávky dostanete na e-mail.

Pokud jste si vybrali platbu bankovním převodem, zašleme Vám e-mailem detaily pro daný převod. Pokud jste vybrali on-line platební metodu - platební bránu GoPay nebo platební systém PayPal, budete vyzváni k zaplacení.

 zpět nahoru


 

Poté, co objednáte


 

Změny v objednáce

Udělali jste chybu v doručovací adrese? Objednali jste chybné množství kusů? Nebo jste si to prostě rozmysleli a chcete objednávku změnit? Dejte nám co nejdříve vědět na e-mail zakaznici@outdoorking.cz nebo telefonem na 724 639 039. My se pokusíme Vám co nejlépe vyhovět.

Prosím berte na vědomí, že po odeslání zásilky již nejsme schopni provést žádnou změnu v objednávce. Po expedici je možné provést změnu v doručovací adrese a dobírce.

 zpět nahoru


 

Informační e-maily

Objednali jste a nyní čekáte, že zboží dostanete. A my chceme, abyste stále věděli, jaký je stav Vaší objednávky. Proto Vám zasíláme e-mailem informace, které byste měli vědět. Porozumějte stavům objednávky:

Nevyřízená - objednávku jste odeslali a my se k ní ještě nestihli dostat.

Vyřizuje se - objednávku jsme obdrželi, zkontrolovali, že nám nechybí žádné údaje od Vás a zboží máme skladem, vše je tedy připraveno k vyřízení objednávky.

Čeká na uhrazení - objednali jste a zvolili způsob platby převodem, on-line platební bránou nebo systémem PayPal, ale ještě jsme neobdrželi Vaši platbu. 

Zboží na cestě k Vám - zásilku předali dopravci a Vy se můžete těšit, že ji brzy budete moci rozbalit. Nyní s Vámi začíná komunikovat také dopravce. Pokud se Vám do 2 dnů neozve s termínem dodání, kontaktujte nás prosím, zjistíme, kde se zásilka zasekla.

Vyřízená - zásilku jste obrdželi a my doufáme, že využíváte produkty zakoupené u nás k Vaší spokojenosti.

Stornovaná - může se stát, že se nám objednávku nepodaří vyplnit z důvodu nedostupnosti zboží nebo objednávku zrušíte Vy. Pak objednávku stornujeme, samozřejmě o tom budete včas vědět.

zpět nahoru  


 

Co najdete v zásilce

Návod: U každého produktu byste měli obdržet podrobný návod v českém jazyce. Návody přejímáme ze zahraničí a zároveň na základě vlastního testování prodktů návody doplňujeme - snažíme se je psát lidsky, tedy tak, aby Vám opravdu posloužili ke správnému používání produktu. Doporučujeme návod si před používáním přečíst, častokrát se v něm nachází důležité postupy, jak se zbožím zacházet, aby Vám vydrželo plnohodnotně sloužit co nejdéle (např. jak se starat o akumulátory, jak ošetřovat materiál apod.). Pokud čemokuliv nebudete rozumět, neváhejte nás kontaktovat, vysvětlíme, jak s produktem zacházet.

Fakturu posíláme elektronicky: Nehledejte prosím fakturu v zásilce, rádi bychom šetřili naše lesy a zároveň Vás neotravovali tím, že musíte fakturu v papírové formě skladovat. Fakturu při vyřizování zásilky obdržíte e-mailem a tato faktura pak slouží jako podklad pro zakoupení zboží. Můžete ji také využít pro případnou pozdější reklamaci nebo vrácení zboží v zákonné lhůtě 14 dní.

zpět nahoru 


 

Vrácení zboží

Chceme, abyste byli spokojeni, aby produkty, které si u nás koupíte, Vám dobře sloužili a snad je i používali rádi. Pokud ale nebudete spokojeni, zboží nesplnilo Vaše očekávání, samozřejmě to budeme respektovat a můžete jej vrátit v zákonné 14ti denní lhůtě.

Dodržení 14ti denní lhůty: Lhůta je 14 kalendářních (ne pracovních dnů) a začíná běžet následující kalendářní den po převzetí zboží zákazníkem. Pro dodržení lhůty je rozhodující, kdy je nám odstoupení od smlouvy odesláno. Rozhoduje datum elektronického odeslání Formuláře pro vrácení zboží, datum odeslání e-mailu nebo datum odeslání na poště.

Reklamace: Pokud zboží nebude fungovat podle toho, jak má, reklamujte jej u nás. Postupujte stejně jako v případě vrácení ve 14ti denní lhůtě.

Vážíme si vaší zpětné vazby: v případě vrácení v zákonné lhůtě 14ti dnů i v případě reklamace vás žádáme o popsání důvodu vrácení zboží. Proč? Jedině tak můžeme do budoucna pro vás vybírat co nejlepší zboží a zlepšovat služby.

Jak postupovat:

Vyplňte online Formulář vrácení zboží (toto je nejrychlejší cesta) nebo si jej stáhněte zde v PDF, vytiskněte, vyplňte a naskenovaný či nafocený pošlete na e-mail zakaznici@outdoorking.cz nebo originál pošlete společně se zbožím.

Zašlete zboží zpět na naši adresu:
OutdoorPower s.r.o.
Jansova 657
198 00 Praha 9
(do zásilky stačí uvést své jméno, případně číslo objednávky zboží).

Po převzetí zboží se vám co nejdříve ozveme.

 


 

Záruka

Samozřejmostí je záruka 24 měsíců na zboží prodávané v našem e-shopu. Nemusíte se bát zdlouhavých vyřizování z výrobcem produktu, v případě poruchy výrobku nám prostě zboží vrátíte a spolu to rychle vyřešíme. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení výrobku.

 


 

Detailní obchodní podmínky můžete prostudovat zde.

 

zpět nahoru